Overvolle keukenkastjes, kledingkasten die niet meer dicht kunnen, stapels post en papieren, bergen wasgoed, dozen vol met spullen… Je huis lijkt meer een opslagruimte dan een gezellige plek waar jij je thuis voelt.
“Ik heb het al zo vaak geprobeerd”, “Als ik begin is het daarna een nog grotere puinhoop”, “Ik weet niet waar ik beginnen moet!” Hoe vaak heb jij dit al wanhopig geroepen? Je bent zeker niet de enige die kampt met een overvol huis en het gevoel dat je de chaos niet meer onder controle krijgt.
Rommel leidt tot onrust en zelfs tot stress. Waarom? Je kunt je spullen regelmatig niet terugvinden, schoonmaken is onbegonnen werk omdat je nergens bij kunt of je administratie stapelt zich op, soms met betaalachterstanden tot gevolg. Je schaamt je als er mensen op bezoek komen of je nodigt misschien zelfs niemand meer uit.
Als professional organizer help ik jou graag om weer grip te krijgen op de situatie en weer overzicht te krijgen op jouw spullen, administratie, planning of huishouden. Ook kan ik je helpen met het plannen en organiseren van een verhuizing of hulp bieden na een overlijden.
Nieuwsgierig geworden?
Tijdens de Open Praktijkdag laat ik je graag doormiddel van een gratis minimorfose kennis maken met het organizen. Gedurende een uur gaan we samen bij jou thuis aan de slag, op een plek waar jij graag wat meer overzicht wilt krijgen. Als dit nog een te grote stap is, kan ik je ook telefonisch op weg helpen zodat je daarna zelf aan de slag kunt gaan.
Aanmelden
Je kunt je aanmelden via http://www.stapvoorstap-organizing.nl/opu24. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak te maken.
Wie weet tot snel!
Annelies Borst
Stap voor Stap Organizing
www.stapvoorstap-organizing.nl
info@stapvoorstap-organizing.nl
T: 06-18548236